Sunday, August 3, 2014

Gitar oh gitar ~

Assalamualaikum,

2 hari sebelum raya aritu haziq balik kampung . Duk kampung ni mmg bosannn , tpi klau ade activity best gakk . Petang-ii dgr lgu on fb tu je ar keje . Seriusly, taktaw nak buat apa. Selalunye pakcik bawak pergi lastik burung , hahaha :D Tpi tu dulu, zaman jahiliah aku :3 Esoknya paklong aku pun balik kmpung . Aku tgk die bawak gitar die. Apa lagi, aku ngn abg aku pun tibai ar gitar dia, wkwkkwkw. Aku igt gitar ni main petik2 je , rupanye ade chord bagai. Mmg susah beb ! Tapi paklong aku ni pro gitar , da brpe lama pulak die men gitarrr , skrg rmbut da botak pun . hahaha . Mlm tu die suh aq nyanyi die men gitar, tpi aq ni pemalu sikit ^^ Cehhh ! Hahaha ! Pukul 2 pagi bru aku tidur tgk paklong aq men gitar ngn abg aku . Esk pagi kelam kabut nk pergi sembahyang raya . Padan muka ! Sape suh tido lambat :D Sejak hari tu , aku mnt main gitar . tpi xtaw ar bile aku bole jdi pro mcm paklong aku.. Da xtaw nk ckp pe agy . kla, byeeee

No comments:

Post a Comment